לוגו מוביייל

עמדת טעינה בעסק

אתם מעסיקים עובדים? בעלי צי רכבים? עובדיכם מגיעים עם רכבים למקום העבודה?

זוהי הזדמנות אמיתית לחזק את קשרים עם עובדיכם ואף לחסוך בצורה משמעותית בהוצאות החברה. 

מיומה הראשון חברת פרינרג'י הציבה יעד להוביל את המהפכה הסביבתית על ידי הנגשת פתרונות נוחים ללקוחותיה. חברתנו מקימה עמדות טעינה מותאמות לפי סוגי מבנים ולכלל המגזרים על בסיס סטנדרט מקצועיות ואמינות שבנינו לאורך השנים. בתהליך ההקמה אנו עושים שימוש במוצרים מובילים בשוק, בצוותי ההתקנה שלנו ובמהירות עבודה גבוהה. חשוב לנו לייצר עבור לקוחותינו חווית שירות לצד שיפור באיכות החיים. מעבר לרכב חשמלי והקמת עמדת טעינה משמשים פתרון יעיל הגורם לחסכון כספי לאורך שנים ובעיקר מאפשר שמירה על סביבת המחייה שלנו.  

למה כדאי להתקין עמדת במקום העבודה?

רכבים חשמליים הם העתיד התחבורה על זה אין עוררין. גופים שונים נאלצים להתמודד עם השאלה כיצד להתאים את עצמם לשינויים הגדולים החלים בשוק זה. לרוב אנחנו מזהים כי ישנו חשש בשל עלויות התקנה גבוהות בשלב הראשוני אך חשוב לנו להאיר את עיניכם ליתרונות הרבים.

ראשית, עמדות טעינה במקום העבודה הם פתרון כלכלי נכון לטווח הארוך בשל החסכון הגדול בהוצאת החברה על בנזין או דיזל. 

מעבר לכך, במחקרים שנעשו מסביב לעולם נמצא כי עובדים שניתנת להם האפשרות להטעין את הרכב במקום העבודה מאושרים יותר שכן יש להם חסכון כספי, הם מקבלים הרווחת טווח נסיעה וכן מרגישים שהם עובדים בארגון בעל תדמית חיובית. 

כמה זה עולה לי ואיזה עמדה מתאימה?

לצערנו בשלב הזה קשה לומר כמה בדיוק יעלה פרויקט להתאמת מקום העבודה לצרכי העובדים מבחינת עמדות טעינה. 

כדי שנוכל לבנות ביחד איתכם תוכנית עסקית עלינו לאפיין את הצרכים שלכם לצד בחינת התשתיות ואופי העבודה הנדרשת כדי להקים את הפרויקט. 

בדר"כ סוגי העמדות המומלצות להקמה במקומות עבודה הן עמדות טעינה רגילות AC עם חיבור Type 2. עמדה זו מתאימה לרוב הרכבים הקיימים בישראל. 

היתרון בסוג עמדות טעינה איטיות זה שהן אינן בדר"כ דורשות התאמות של תשתית ונוחות להתקנה בבית העסק.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם

דילוג לתוכן