לוגו מוביייל

עמדת טעינה בבניין משותף

הביקוש לתשתיות הטענת רכבים חשמליים נמצא בצמיחה קבועה. עבור בנייני מגורים תשתית שבה יש איזון בהספקי החשמל, מערכות ניהול אנרגיה, מערכות ניטור וסליקה הפכו להיות חיוניים מתמיד. 

מיומה הראשון חברת פרינרג'י הציבה יעד להוביל את המהפכה הסביבתית על ידי הנגשת פתרונות נוחים ללקוחותיה. חברתנו מקימה עמדות טעינה מותאמות לפי סוגי מבנים ולכלל המגזרים על בסיס סטנדרט מקצועיות ואמינות שבנינו לאורך השנים. בתהליך ההקמה אנו עושים שימוש במוצרים מובילים בשוק, בצוותי ההתקנה שלנו ובמהירות עבודה גבוהה. חשוב לנו לייצר עבור לקוחותינו חווית שירות לצד שיפור באיכות החיים. מעבר לרכב חשמלי והקמת עמדת טעינה משמשים פתרון יעיל הגורם לחסכון כספי לאורך שנים ובעיקר מאפשר שמירה על סביבת המחייה שלנו.  

יתרונות של התקנת עמדת טעינה בבניין משותף

הסתכלות לעתיד בבניין משותף 

הקמת עמדות טעינה בבניין משותף יכולות להציף לפני השטח אתגרים בין דיירי הבניין. לכן, לפני שנתחיל בהסבר נמליץ על בניית אסטרטגיה משותפת על בסיס הסכמות רחבות בין הדיירים ובהסתכלות לטווח ארוך. 

כיום, בעלי רכבים חשמליים מנסים להתקין באופן עצמאי בבניין עמדת טעינה פרטיות. הצורך מובן, אך בהסתכלות לטווח לא ארוך ניתן להסיק כי פעולה זו תגרום  למורכבות אצל דיירים נוספים. 

כאשר אדם פרטי מקים עמדה הוא עושה שימוש בתשתית הבניין, תשתית החשמל של מבנה מבחינת שימוש בשטחים ציבוריים, גודל החיבור ופס הטעינה מוגבלת. כפועל יוצא, עשויים דיירים בעתיד לגלות כי אין להם מקום בתשתית הקיימת בבניין. 

מה מייחד עמדת טעינה בבתים משותפים

כל העמדות של כל הדיירים, מוזנות ממקור אחד משותף. כל העמדות מתקשרות עם מערכת בקרה וניהול אנרגיה אחת, שמאפשרת שימוש בטוח של יותר רכבים ולאורך יותר זמן. כל עמדה מנוהלת באמצעות אפליקציה,  והדייר יכול לנהל את הטעינה ולקבל נתונים מדוייקים על טעינות העבר. כל דייר משלם ישירות דרך האפליקציה על החשמל שנטען אצלו ברכב, ובמקרה הצורך ההתחשבנות נעשית אחת לתקופת חשבון מול הועד על כל החשמל שנצרך מכל העמדות.

פתרון הוליסטי מלא

בקרת עומסים המאפשרת יכולת טעינה למספר גדול יותר של רכבים להטעין באותו הזמן ע"י אופטימיזציה של צריכת הזרם ובכך שומרת על יציבות תשתית החשמל בבניין. 

מערכת סליקה וחיוב נוחה עבור כל דייר. ניתן לקבוע תעריפים לפי צריכה בשעות משתנות, קביעת מועדי גביהה והפקת חשבוניות בצורה אוטומטית.

ניטור צריכת החשמל במבנה וכן, מעקב צריכת חשמל של כל דייר בבניין. 

מערכת EMS (מערכת ניהול אנרגיה) היא פלטפורמת תוכנה המאפשרת למתקנים לנהל ולבקר את צריכת האנרגיה שלהם. EMS מהווה כלי מועיל במיוחד בבנייני מגורים בהם מספר תחנות טעינה למכוניות חשמליות שכן המערכת עוזרת לנהל את השימוש באנרגיה ולהבטיח שהתשתית לטעינה פועלה בצורה יעילה. 

בנוסף, המערכת מאפשרת להתאים את שעות הטעינה כדי להימנע משעות בהן עלות החשמל גבוהה.

איך זה עובד – שלב אחרי שלב 

  1. סקר אתר לבחינת תשתית החשמל ואפיון צרכי הדיירים.
  2. הסכם עם ועד הבית
  3. בניית תשתיות מותאמות לכל המבנה שתתאים לצריכה העתידית.
  4. כל דייר משלם על הקמת עמדה פרטית ומקבל מערכת ניהול פרטית.
  5. החיוב השוטף נעשה פר דייר באפליקציה ייעודית.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם

דילוג לתוכן