לוגו מוביייל

היכונו לביאת שמש אוגוסט

הקיץ כבר כאן ושעות השמש בשיא. לא כולם יודעים את זה, אבל גג הבית שלכם הוא הגב הכלכלי שלכם. רשות החשמל תשיק באוגוסט הקרוב קמפיין נרחב להעלאת המודעות לכדאיות הכלכלית של גג סולארי. הקמפיין להכרת " הגג הכלכלי " מגיע במקביל לכניסתן לתוקף של האסדרות התעריפיות לגגות סולארים באוגוסט הקרוב. אוגוסט צפוי להיות לוהט מאוד בשוק הסולארי בארץ. האסדרות החדשות שרבים מאוד מחכים להם תקופה ארוכה יכנסו לתוקף בתחילת אוגוסט והמכסה הראשונית צפויה להגמר מהר מאוד.

ברשות החשמל מקשיבים לביקורת רבת השנים לפיה חלק נרחב מהציבור לא מכיר את הכדאיות להקמת מערכת פוטו-וולטאית על הגג ומשיקים קמפיין הכולל אתר ייעודי עם הסברים, טסטימוניאלס ואפילו מחשבון לחישוב כמה כסף אפשר לייצר מהגג. בנוסף צפויים פרסומים גם במדיות השונות כדי להגיע למודעות של כמה שיותר אנשים.

נוסיף ונאמר שאם אתם רוצים לשים בצד כמה עשרות אלפי שקלים לחסכון. אתם יכולים להשקיע באפיק סולידי עם סיכון נמוך ולקבל יותר מ 5 אחוז ריבית לאורך זמן. החסכון הזה לא נמצא בבנק שלכם. הוא נמצא בשמש. השקעה של כמה עשרות אלפי שקלים במערכת סולארית תניב תשואה טובה מאוד לתקופה של 25 שנה.

לביקור באתר של רשות החשמל:

https://solarroofpua.co.il/

הקמפיין יוצא לאוויר במקביל לכניסתן לתוקף של האסדרות התעריפיות לגגות סולארים עליהם כתבנו בפוסט הקודם.

רשות החשמל, במטרה לעודד בעלי גגות להקים מערכות סולאריות, כדי להגיע ליעדים (הרחוקים) של אנרגיה מתחדשת בישראל מאפשר באסדרות החדשות למכור את החשמל המיוצר ישירות לחברת החשמל ללא צורך להתקזז מול הצריכה המקומית. אסדרות אלו מאפשרות לנצל את הגג באופן המיטבי ביותר. בתחילת אוגוסט עם פתיחת ההרשמה לאסדרה החדשה, צפויה להגמר במהרה המכסה הראשונית של 100 מגה-וואט.

מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לתת לכם פרטים נוספים.

#אנרגיהסולארית #אסדרהתעריפית #מערכתסולארית #חסכוןבחשמל #freenergy

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם

דילוג לתוכן